Pau Ferran: “Mentre el Govern assegura que no disposa de recursos suficients per millorar les condicions de les escoles, continua destinant importants quantitats pressupostàries a altres partides que no constitueixen una prioritat per als ciutadans com les falses emabixades, subvencions milionàries i concessions als seus socis d’Esquerra Republicana”.
Hugo Manchón: “Esta ley no era una ley del PP, era una ley para los celíacos. Lamentablemente, por evitar que prosperara la primera ley impulsada por el Partido
Popular en esta legislatura, PSC, ERC y Comuns han votado en contra de una medida que habría permitido a miles de personas beneficiarse ya de una deducción
fiscal. Los perjudicados no son los partidos, sino los celíacos y sus familias”.
